Звернення громадян

Документи які регламентують особистий прийом громадян »

Звіти про звернення громадян до Баштанської міської ради »

Звіт про звернення громадян до Баштанської міської ради за ІІ півріччя 2017 року »

Інформація

про   звернення громадян, що надійшли до  Баштанської

міської ради  у ІІ півріччі 2017 року

 

Робота зі зверненнями громадян у Баштанській міській раді спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права згідно з вимогами Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року     № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  інших нормативно-правових актів.

У ІІ півріччі 2017 року  до міської  ради надійшло  448 звернень громадян.  На особистому прийомі до керівництва міської  ради  звернулося   412  громадян,  надійшло поштою – 6, через органи влади – 5, засобами телефонного зв’язку – 22, від органів влади – 5.    Всього розглянуто 457 питань.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли до міської ради,  заяв (клопотань) –  446, скарг – 2.

Аналіз соціального стану заявників свідчить, що від  пенсіонерів –                       надійшло 111 звернень,  робітників – 42, безробітніх – 40 , від працівників бюджетної сфери – 6, жителів сіл  – 222, військовослужбовців – 7, від підприємців – 2,   інших категорій –  18.

За статтю авторів звернень:  чоловіків звернулось – 114, жінок – 334.

За категоріями авторів звернень звернулось:

  • Інвалідів І групи – 5;
  • Інвалідів ІІ групи – 14;
  • Інвалідів ІІІ групи – 17;
  • Багатодітних сімей –39;
  • Одиноких матерів – 4;
  • Учасників війни – 17;
  • Дітей війни – 26;
  • Учасників бойових дій – 5;
  • Учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 2;
  • Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи -2;
  • Учасників АТО -7;
  • Членів сім’ї загиблого – 1;
  • Переселена або внутрішньо переміщена особа – 1;
  • Інших авторів – 308.

 

Мешканці Баштанського району у своїх зверненнях до керівництва міської ради порушували питання:

  • соціального захисту – 89;
  • аграрної політики і земельних відносин – 38;
  • комунального господарства – 49;
  • сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури, і спорту -6;
  • житлової політики – 8;
  • освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 1;
  • праці і заробітної плати – 3;
  • економічної, цінової, інвестиційної політики, будівництва та підприємництва – 3;
  • транспорту і зв’язку – 22;
  • діяльності місцевих органів виконавчої влади – 2;
  • охорони здоров’я – 5;
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 3;
  • екології та природних ресурсів – 1;
  • фінансової, податкової політики -7;
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 81;
  • Інше – 130.

 

 

За результатами розгляду  звернень вирішено позитивно – 332,  по 110 зверненнях дано роз’яснення, відмовлено у задоволенні по  6  зверненнях.

Питанню звернень громадян у Баштанській міській раді приділяється особлива увага.  Це питання розглядається на апаратних нарадах, а також на засіданнях виконавчого комітету міської ради.

 

 

Начальник загального відділу                                                 Л.О.Змієвська

Звіт про звернення громадян до Баштанської міської ради за І півріччя 2018 року »

Інформація

про   звернення громадян, що надійшли до  Баштанської міської ради

 у І півріччі 2018 року

 

Робота зі зверненнями громадян у Баштанській міській раді спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права згідно з вимогами Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року     № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  інших нормативно-правових актів.

У І півріччі 2018 року  до міської  ради надійшло  310  звернень громадян.  На особистому прийомі до керівництва міської  ради  звернулися   300  громадян, засобами телефонного зв’язку – 5, від органів влади – 5.    Всього розглянуто 310 питань.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли до міської ради,  заяв (клопотань) –  304, пропозицій – 4, скарг – 2.

Аналіз соціального стану заявників свідчить, що від  пенсіонерів –                       надійшло 54 звернення,  робітників – 5, безробітніх – 31, від працівників бюджетної сфери – 8,  державних службовців – 15,  військовослужбовців – 1, від підприємців – 13,   інших категорій –  183.

За статтю авторів звернень:  чоловіків звернулось – 151, жінок – 159.

За категоріями авторів звернень звернулось:

  • Інвалідів І групи – 7;
  • Інвалідів ІІ групи – 4;
  • Інвалідів ІІІ групи – 6;
  • Багатодітних сімей – 4;
  • Мати-героїня – 1;
  • Учасників війни – 36;
  • Учасників бойових дій – 23;
  • Учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 4;
  • Інших авторів – 225.

 

Мешканці Баштанської об’єднаної територіальної громади у своїх зверненнях до керівництва міської ради порушували питання:

  • соціальної політики. соціального захисту населення – 133;
  • аграрної політики і земельних відносин – 46;
  • комунального господарства – 46;
  • сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 11;
  • житлової політики – 20;
  • освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 4;
  • праці і заробітної плати – 4;
  • транспорту і зв’язку – 4;
  • діяльності центральних органів виконавчої влади – 2;
  • охорони здоров’я – 15;
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 5;
  • екології та природних ресурсів – 6;
  • фінансової, податкової, митної політики -1;
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 8;
  • промислової політики – 1;
  • молоді, фізичної культури і спорту – 2;
  • культури та культурної спадщини – 2;

 

 

За результатами розгляду  звернень вирішено позитивно – 218,  по 87  зверненнях дано роз’яснення, відмовлено у задоволенні по  5  зверненнях.

Питанню звернень громадян у Баштанській міській раді приділяється особлива увага.  Це питання розглядається на апаратних нарадах, а також на засіданнях виконавчого комітету міської ради.

 

 

Начальник загального відділу                                                 Л.О.Змієвська

Звіт про звернення громадян до Баштанської міської ради за 2018 рік »

Інформація

про   підсумки роботи із зверненнями громадян, що

надійшли до  Баштанської міської ради

 у 2018 році

 

Проаналізувавши стан справ щодо виконання Закону України «Про звернення громадян»  виконавчий комітет Баштанської міської ради інформує, що протягом 2018 року виконавчим комітетом, його структурними підрозділами, територіальними органами  здійснювалися заходи, направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від  07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

З метою повного інформування населення на офіційному сайті Баштанської міської ради розміщено  графіки особистого та виїзного прийому громадян керівництвом міської ради та графіки роботи „гарячої“ телефонної лінії,  графік роботи «телефону довіри», довідки про підсумки роботи із зверненнями громадян.

Крім того, з метою посилення гласності та прозорості в діяльності місцевих органів влади, підвищення правової освіти серед населення з питань звернень громадян на «Інформаційному стенді» та у вкладці «Баштанка сьогодні»  районної газети «Голос Баштанщини»  оприлюднюються графіки прийому громадян  керівництвом міської ради, розміщуються графіки роботи „гарячої лінії“  та «телефону довіри» у Баштанській міській раді.

Також до Баштанської міської ради можна звернутися за допомогою електронного звернення через офіційний сайт Баштанської міської ради , яке можна надіслати на е-адресу де впроваджено спеціальну форму для оформлення звернення у розділі „Звернення громадян“. Текст електронного звернення автоматично надходитиме до міської ради  та реєструватиметься у загальному відділі, відповідальним  за звернення громадян спеціалістом.

У 2018 році  до міської  ради надійшло  998 звернень громадян.  На особистому прийомі до керівництва міської  ради  звернулося   954  громадян,  надійшло поштою – 16, через органи влади – 21, засобами електронного зв’язку – 4. Всього розглянуто 1085 питань.

Як свідчить аналіз надходження звернень громадян за територіальною ознакою найбільше звернень до Баштанської міської ради (ОТГ) надійшло від жителів міста Баштанка – 587. Від  сільських жителів надійшло – 411 звернень, найбільше звернень було з Новопавлівського – 112, Новосергіївського – 84, Христофорівського – 67, Добренського – 56, Новоєгорівського – 28, Новоіванівського – 23, Пісківського – 22, Явкинського – 13, Плющівського – 6  територіальних органів.

Серед загальної кількості звернень, що надійшли до міської ради,  заяв (клопотань) –  806, скарг – 36, пропозицій (зауважень) – 156.

 

 

За статтю авторів звернень:  чоловіків звернулось – 401, жінок – 597.

За категоріями авторів звернень звернулось:

  • Багатодітних сімей –64;
  • Учасників війни – 39;
  • Дітей війни – 41;
  • Осіб з інвалідністю внаслідок Великої Вітчизняної війни – 2;
  • Учасників бойових дій – 30;
  • Ветеранів праці – 8;
  • Осіб з інвалідністю І групи – 15;
  • Осіб з інвалідністю ІІ групи – 10;
  • Осіб з інвалідністю ІІІ групи – 17;
  • Дітей з інвалідністю з дитинства – 1;
  • Одиноких матерів – 12;
  • Матерів-героїнь – 1;
  • Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 4;
  • Учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 3;
  • Дітей – 13;
  • Учасників АТО -8;
  • Членів сім’ї загиблого – 2;
  • Інших авторів – 728.

 

Аналіз соціального стану заявників свідчить, що надійшло звернень від:

  • пенсіонерів – 253;
  • пенсіонерів з числа військовослужбовців – 5;
  • робітників – 8;
  • селян – 96;
  • працівників бюджетної сфери – 52;
  • державних службовців – 2;
  • військовослужбовців -27;
  • підприємців – 47;
  • безробітних – 51;
  • учнів, студентів – 3;
  • служителів релігійних організацій – 1;
  • інших категорій – 453.

Особлива  увага приділяється вразливим верствам населення. На виконання міської Комплексної програми соціального захисту населення «Турбота» на період до 2021 року було надано:

  • матеріальну допомогу військовослужбовцям, які приймали участь в АТО на сході України в сумі – 98 тис.грн;
  • адресну допомогу особам, які перебувають у складних життєвих обставинах на суму 52,9 тис.грн;
  • матеріальну допомогу на поховання безробітних, незастрахованих осіб – 56,415 тис.грн;
  • адресну допомогу особам з інвалідністю, людям похилого віку (продовольчі пайки) – 58,5 тис.грн;
  • одноразову матеріальну допомогу учасникам бойових дій та сім’ям загиблих та померлих в Афганістані – 17,4 тис.грн;
  • одноразову матеріальну допомогу учасникам бойових дій у роки Великої Вітчизняної війни – в сумі 6660 грн;
  • одноразову матеріальну допомогу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5 тис.грн.

 

Мешканці Баштанської міської ради (ОТГ) у своїх зверненнях до керівництва міської ради порушували питання, що  стосуються практично усіх сфер життя  об’єднаної територіальної громади та проблем особистого характеру, зокрема:

  • промислової політики – 1;
  • соціального політики – 223;
  • транспорту і зв’язку – 37;
  • аграрної політики і земельних відносин – 230;
  • економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики – 2;
  • фінансової, податкової політики -2;
  • праці і заробітної плати – 3;
  • охорони здоров’я – 25;
  • комунального господарства – 151;
  • житлової політики – 68;
  • екології та природних ресурсів – 1;
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 62;
  • сімейної і гендерної політики – 31;
  • молоді, фізичної культури і спорту -2;
  • культури та культурної спадщини, туризму – 5;
  • освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 8;
  • інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 1;
  • діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 1;
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 2;
  • державного будівництва, адміністративно-територіального устрою -1;
  • Інші – 204.

 

 

За результатами розгляду  звернень вирішено позитивно – 617,  по 351 зверненню дано роз’яснення, відмовлено у задоволенні по  10 зверненнях, 20 -звернень, було переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

Питанню звернень громадян у Баштанській міській раді приділяється особлива увага.  Це питання розглядається на апаратних нарадах, а також на засіданнях виконавчого комітету міської ради.

 

 

Начальник загального відділу                                                 Л.ЗМІЄВСЬКА

 

 

Згідно із Законом України «Про звернення громадян» громадяни можуть звернутися до Баштанської міської ради, її виконавчого комітету або міського голови таким чином:

  • надіслати звернення до Баштанської міської ради;
  • надати звернення у відділ по роботі із зверненнями громадян департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Баштанської міської ради особисто або через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Також у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 12:30 та з 13:00 до 17:00 за тел.: 2-67-47 можна отримати інформацію консультативного характеру про права громадян на звернення.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»  та відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» внесено зміни щодо вимог до звернення:

  1. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку ( електронне звернення ).
  2. У звернення має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинного бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
  3. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
  4. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

У вас є проблема, скарга, заява, пропозиція – напишіть.

Всі поля нижчезазначеної форми обов’язкові для заповнення.




Я згоден (згодна) на обробку персональних даних:



Додати файл:
до 5Mb, у форматах: jpeg, jpg, gif, png, bmp, avi, flv, asf, mpg, mpeg, mp4, mkv, mov, wmv, 3gp, pdf.