Баштанська міська рада

Відбулося засідання науково-методичної ради

7 лютого 2019 року на базі Баштанської гімназії відбулося засідання науково-методичної ради відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Баштанської міської ради, на якому були присутні завідувач методичного кабінету, методисти, заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти Баштанської міської ради.

Науково-методична рада почалася з ранкового кола, організованого заступниками директорів з навчально-виховної роботи, які показали на прикладі набуті знання та навички під час проходження курсів підвищення кваліфікації за принципами Концепції «Нова українська школа» та приємно здивували усіх несподіваним вітанням.

Гриненко Т.В., завідувач методичного кабінету докладно зупинилася на питанні  підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів у 2019 році,  алгоритмі реєстрації та участі у  компетентнісно та діяльнісно-орієнтованих модулях.

Тетяна Вікторівна оприлюднила підсумки проведення ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін. Завідувач методичного кабінету рекомендувала спрямувати науково-практичну роботу на впровадження інноваційних методик діагностики, навчання й підтримки обдарованих дітей.

Левицька І.М., методист природничо-математичного циклу надала детальну інформацію про особливості реєстрації на ЗНО-2019, наголосила на термінах реєстрації та проведення зовнішнього незалежного оцінювання.

Лещенко І.Б., методист психологічної служби вказала на  шляхи формування деструктивної поведінки на різних етапах розвитку дитини та формування особистості.

Наступним етапом науково-методичної ради стала презентація робіт педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти Баштанської міської ради, які претендують на присвоєння звання «учитель-методист». Свій досвід представили такі професіонали своєї справи:

  • Кучер А.Г., учитель фізичної культури Явкинської ЗОШ І-ІІІ ст. Баштанської міської ради, «Формування в учнів стійкої мотивації щодо здорового способу життя, зміцнення фізичного здоров’я»;
  • Саєнко Н.С., учитель математики Баштанського опорного закладу ЗСО І-ІІІ ст. №1, «Формування математичних компетентностей учнів шляхом використання інтерактивних технологій»;
  • Старостенко С.В., учитель фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни», «Формування ключових компетентностей старшокласників на уроках предмету «Захист Вітчизни» та в учнів з ослабленим здоров’ям на уроках фізичної культури».

За результатами презентації досвіду роботи, члени науково-методичної ради затвердили матеріали педагогічних працівників, адже сучасний педагог – фундаментально освічена людина, здатна гнучко перебудовувати напрям і зміст своєї професійної діяльності, яка самостійно працює над власним розвитком, підвищенням освітнього й культурного рівнів, уміє самостійно набувати необхідних для професійної діяльності знань, умінь і навичок, критично мислить, володіє стійкою системою мотивів і потреб соціалізації, здатна активно й творчо діяти. Саме такими постали перед членами науково-методичної ради претенденти на звання «учитель-методист».

Залишити відповідь