Порядок видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Порядок видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (далі – Порядок) визначає процедуру видачі відділом державної реєстрації Баштанської міської ради довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
Порядок розроблено на підставі Конституції України, Цивільного Кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», інших законодавчих актів України.
1.2. Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (далі – Довідка) видається для пред’явлення
до: органів праці та соціального захисту населення за призначенням усіх видів соціальних допомог, управління обліку, розподілу та приватизації житла міської ради для приватизації житла та до установ, організацій, які надають населенню комунальні послуги, нотаріусів тощо.
1.3. Довідки видаються згідно з затвердженою формою (Додаток 3)
1.4. Уповноваженим виконавчим органом з видачі довідок є відділ державної реєстрації Баштанської міської ради.
1.5 Довідка формується, скріплюється печаткою та підписується працівником відділу на якого покладено обов”язки з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб.
1.6. Інші терміни, які використані в Порядку, мають такі значення:
– особа – фізична особа, яка звертається за отриманням Довідки;
– місце реєстрації – це житловий будинок, квартира, інше приміщення, придатне для проживання в ньому, у відповідному населеному пункті, в якому зареєстровано місце проживання фізичної особи;
– Довідка – документ, який видається виконавчим органом Баштанської міської ради – відділом державної реєстрації Баштанської міської ради;
– місце прийому громадян – (приміщення РБТІ) , адреса м.Баштанка, вул..Полтавська,8/1 каб.№6.
1.7. Працівники відділу державної реєстрації Баштанської міської ради, які відповідно до своїх службових обов’язків мають доступ до персональних даних осіб, що звертаються за отриманням відповідної адміністративної послуги, зобов’язані не допускати розголошення в будь-який спосіб цих персональних
даних, які їм довірено або які стали їм відомі під час виконання ними службових обов’язків.
Надання відомостей про склад сім’ї або зареєстрованих осіб та інших персональних даних здійснюється виключно у випадках, передбачених законами України, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини або за згодою самої особи.
Документом, який свідчить про реєстрацію особи, є паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні
1.8. Графік прийому осіб, які звертаються за отриманням довідки, встановлюється таким чином:
прийом заяв та видача довідок з понеділка по четвер до 16,00 год., в п”ятницю до 12.00 год.
- РОЗГЛЯД ЗАЯВ ПРО ВИДАЧУ ДОВІДКИ
2.1. Для отримання довідки особа подає до відділу державної реєстрації Баштанської міської ради:
– домову книгу;
– письмову заяву за формою (Додаток 2);
– копію документа про право власності або користування на житло;
– копію свідоцтва про народження дитини або свідоцтва про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку (за необхідності);
– копії паспортів усіх зареєстрованих осіб.
2.2. У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються:
– документ, що посвідчує особу законного представника;
– документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).
2.3. Особа при зверненні за отриманням довідки надає для перевірки оригінали документів, зазначені у п. 2.2 цього Порядку.
Забороняється вимагати для видачі довідки подання особою інших документів, крім тих, що визначені цим Порядком.
2.4. Відповідальність за достовірність даних зазначених у заяві та документів доданих до неї, несе особа – власник житлового приміщення/будинку, яка звертається за отриманням довідки.
- СТРОКИ РОЗГЛЯДУ ЗАЯВИ ПРО ВИДАЧУ ДОВІДКИ
3.1. Видача Довідки про склад сім’ї або зареєстрованих осіб
у житловому приміщенні/будинку здійснюється до 3 (трьох) робочих днів.
- ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
4.1. Внесення змін до цього Порядку здійснюється у порядку, встановленому для його прийняття.
Начальник відділу державної реєстрації О.О.Черненко
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
14.08.2017 року № 125
Відділу державної реєстрації Баштанської міської ради
_______________________________
(прізвище, ім’я, по батькові заявника)
ЗАЯВА
про надання довідки про склад сім’ї
або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб для пред’явлення
(назва організації, установи тощо)
Я, ______________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
Прошу видати мені довідку про склад сім’ї
Підтверджую, що я зареєстрований за адресою________________________________
________________________________________________________________________
Разом зі мною зареєстровані:
№ п\п | Прізвище, ім’я, та по батькові членів сім’ї | Родинні відносини | Дата народження | N, серія паспорта або свідоцтва про народження |
Даю згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та несу повну відповідальність за достовірність наданої інформації.
«___»_____________201__ року __________________
(підпис заявника)
Довідку отримав (ла) ___________________________________
П.І.П. (підпис) дата
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
14.08.2017 року № 125
ДОВІДКА
про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщені/будинку осіб
Видана на підставі заяви ___________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
уповноваженому власнику (співвласнику, наймачу) житлового приміщення (будинку), та у відповідності до даних зазначених у адресній картці або домовій книзі
за адресою ___________________________________________________________________________
про те, що до складу сім’ї /зареєстрованих/ входять:
Прізвище, ім’я, по батькові | Родинні стосунки | Дата народження | N, серія паспорта або свідоцтва про народження |
Усього _________ осіб.
Довідка видана для пред’явлення за вимогою.
“___” ____________ 201_ р. | ||
Виконавець: реєстратор відділу
державної реєстрації __________________________ |
__________________
підпис |
м.п.