Баштанська міська рада

Майстер-класи учителів природознавства

22 березня на базі Баштанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 відбувся майстер-клас  учителів природознавства на тему: «Формування STEM – компетентностей як умова успішної самореалізації учасників освітнього процесу». Голова  МО Крижановська Н.А. ознайомила присутніх із основними напрямками впровадження  STEM-освіти як інноваційного підхіду до розвитку природничо-математичної освіти, можливостями використання провідного принципу STEM-освіти —інтеграції, основними засобами та методами  STEM-навчання. Також  Наталія Анатоліівна  представила   колегам свої особисті напрацювання  по організації ціннісно – зорієнтованої навчальної діяльності на уроках.

Практичною частиною були майстер-класи,  в яких всі присутні освітяни мали можливість продемонструвати свою майстерність по реалізації і виконанню різноманітних практичних занять на уроках природознавства, як успішної умови забезпечення ефективного навчання п`ятикласників.

Так,  Правило Ж.О., учитель Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, представила присутнім методику проведення практичного заняття «Ознайомлення з простим обладнанням для природничо-наукових  спостережень та дослідів», Крижановська Н.А., учитель Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 – «Визначення найвідоміших сузір’їв та полярної зірки на карті зоряного неба», Тиць С.В., учитель Плющівської ЗОШ – «Дослідження нагрівання тіл (різних за кольором і прозорістю) променями Сонця», Галай Н.В., учитель Новоєгорівської ЗОШ – «Дослідження  екологічних проблем своєї місцевості».

«Родзинкою» заходу була демонстрація цікавих дослідів з водою, приурочених Всесвітньому  дню води, який відзначається саме 22 березня, проведений Петрівським Максимом, учнем 5-Б класу Баштанської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 під керівництвом свого учителя Крижановської Н. А. Юний дослідник показував присутнім «Туман у банці», «Плаваючу голку», «Чарівні бульбашки» та інші досліди і пояснював їх.

Присутні пересвідчилися, що формування STEM – компетентностей  природничих предметів сприяє успішній самореалізації школярів у освітньому процесі.

Залишити відповідь